V dnešní době už není projektová výuka ničím výjimečným. I naše škola sleduje současné tendence a snaží se nahrazovat klasickou frontální formu efektivnějšími způsoby.
V minulém týdnu měli žáci druhých ročníků vyššího gymnázia možnost vyzkoušet si prezentování vlastní práce způsobem, který je běžný při vědeckých konferencích a kongresech – tzv. poster session. Tím si nejen fixovali zpracovávané informace, ale seznámili se i s formou, kterou budou při studiu na VŠ užívat. Tématem, které zpracovávali, byli placentální savci.
Téměř všechny vytvořené plakáty svědčí o schopnosti našich žáků prezentovat zjištěné informace přehledně, uceleně a smysluplně. Vytvořené práce byly vystaveny na školní chodbě, a tak přinesly užitek nejen autorům, ale, snad, i ostatním žákům, kteří jim o přestávkách věnovali nezanedbatelnou pozornost.



